УРОКИ 8 КЛАС







Тема 1. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами. (8 годин)   

Урок 1.  Кількість речовини.  Моль — одиниця кількості речовини.   Число Авогадро   

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1961

Урок 2.  Вирішення тренувальних вправ по темі: «Кількість речовини. Стала Авогадро»  http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1963
Урок 3. Молярна маса

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1964

Урок 4.Обчислення за хімічною формулою молярної маси, маси і кількості речовини

http://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1965

Тема 2. Основні класи неорганічних сполук.(25 годин )
Урок 1. Класифікація неорганічних сполук. Оксиди, їх склад, назви. Класифікація оксидів.
Презентація  Класифікація оксидів

Урок 2. Кислоти, їх склад, назви. Класифікація основ.
Презентація Кислоти, їх склад, назви

Урок 3. Солі (середні), їх склад, назви.

Презентація Солі в природі

Урок 4. Основи, їх склад, назви. Класифікація основ.
Презентація Основи, їх склад, назви, класифікація

Урок 5. Тренувальні вправи.


Урок. 6. Фізичні та хімічні властивості оксидів.
Презентація Хімічні властивості оксидів

Взаємодія кислотних оксидів з водою





Урок 7. Оксиди в природі. Використання оксидів.

Презентація. Оксиди в природі. Використання оксидів.
Урок 8. Фізичні та хімічні властивості кислот.
Презентація Фізичні властивості кислот

















Урок 9. Реакції заміщення.



Урок 10-11. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.


Урок 12. Використання кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.












Урок 13. Фізичні властивості основ. Луги. Хімічні властивості лугів.













Урок 14. Хімічні властивості основ. Реакція нейтрлізації. Заходи безпеки під час роботи з лугами.



Урок 15. Хімічні властивості нерозчинних основ. Використання основ.


Урок 16. Поняття про амфотерні гідроксиди та оксиди.













Урок 17-18. Фізичні та хімічні властивостей середніх солей.
Презентація Хімічні властивості середніх солей
























Урок 19. Поширення солей у природі та їх практичне значення.



Урок 20. Практична робота №1. "Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук"



Урок 22. Узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук".
Узагальнення знань з теми "Основні класи неорганічних сполук" презентація


Тема 3. Періодичний закон і періодмчна система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Будова атома.(15 годин)

Урок 1. Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
Урок 2. Поняття про лужні інертні елементи галогени.

Урок 3. Періодичний закон.

Урок 4. Періодична система хімічних елементів-графічний вираз періодичного закону. Поняття про періоди та групи.

Урок 5. Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони).

Урок 6. Протонне число. Нуклонне число. Поняття про радіоактивність.

Урок 7. Сучасне формулювання періодичного закону. Ізотопи ( стабільні та радіоактивні).

Урок 8. Стан електронів в атомах. Енергетичні рівні та підрівні.

Урок 9,10. Будова електронних оболонок атомів перших трьох періодів.

Урок 11. Поняття про радіус атома.

 Урок 12. Взаємозв'язок  між розміщенням елементів у періодичній системі та властивостями хімічних елементів, простих речовин сполук з Гідрогеном та Оксигеном.

Урок 13, 14. Характеристика хімічних елементів малих періодів за їх місцем у періодичній системі та будовою атома.
Урок 15. Значення періодичного закону. Життя і діяльність Д.І.Менделєєва
Урок 16. Узагальнення та систематизація знань з теми "Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва".

Тема 4. Хіміний зв'язок і будова речовин.(10 годин)

Урок 1.  Електронна природа хімічного зв'язку. Поняття про електронегативність елементів.

Урок 2. Ковалентний зв'язок, його види полярний і неполярний. Утворення ковалентного неполярного зв'язку.




Презентація  Лужні метали
                                       





   Взаємодія лужних металів з водою



Взаємодія Калію з водою
                                                       Взаємодія Цезію з водою

Комментариев нет:

Отправить комментарий